Compromís per Almassora ha traslladat al portaveu del Partit Popular d’Almassora, Luis Martínez, un requeriment perquè rectifique les acusacions abocades sobre Amaya Gómez, membre de Compromís i regidora delegada de Platges i Turisme. Martínez assegura que Gómez “s’autofelicita perquè ho fa molt bé”, per un missatge publicat en l’edició en paper del diari Mediterráneo d’aquest divendres 17 de juny.

Gómez ha negat rotundament aquestes acusacions i Compromís per Almassora ha remés el missatge original, escrit a la pàgina web del mitjà de comunicació, del qual va ser extreta la versió publicada en paper. Al comparar tots dos textos es pot comprovar l’errada de la transcripció que evidencia que, en cap cas, el missatge estava signat per la regidora.

En el text original, es pot comprovar que el lector va escriure: “Molt bé per a la regidora de Platges. Gran treball per a l’estiu per als nostres xiquets. Així volem que siga la platja durant tot l’any. Gràcies per pensar en nosaltres Amaya”. La portaveu adjunta de Compromís, Montse Edo, ha manifestat que “demostra el Partit Popular, amb declaracions com d’aquest tipus, que realment està a favor: a favor de la guerra bruta i de les faltes de respecte”.

El portaveu de Compromís per Almassora, Carlos Rubert, lamenta la “difamació gratuïta, basada en una informació inventada i que en cap cas ha estat contrastada, amb l’única intenció de desprestigiar la senyora Gómez”. “Aquest fet és més greu si cal per trobar-nos en període electoral”, ha assegurat Rubert.

————–

Compromís per Almassora exige la rectificación de Luis Martínez tras acusar Amaya Gómez de “autofelicitarse”

• El popular publicó la acusación, basada en una información erronea,en las redes sociales

Compromís per Almassora ha trasladado al portavoz del Partido Popular en Almassora, Luís Martínez, un requerimiento para que rectifique las acusaciones vertidas sobre Amaya Gómez, miembro de Compromís y concejala delegada de Playas  y Turismo. Martínez aseguro que Gomez “se autofelicita por lo bien que lo hace”, a tenor de un mensaje publicado en la edición en papel del periódico Mediterraneo ayer viernes 17 de junio.

Gómez ha negado rotundamente estas acusaciones y Compromís per Almassora ha remitido el mensaje original, escrito en la página web del medio de comunicación, del que fue extraida la versión publicada en papel. Al comparar ambos textos se aprecia un error en la transcripción que evidencia que, en ningún caso, el mensaje estaba firmado por la concejala.

En el texto original, puede apreciarse que el lector escribio “Muy bien por la concejala de Playas. Gran trabajo para el verano para nuestros niños. Así queremos que sea la playa durante todo el año. Gracias por pensar en nosotros Amaya”. La portavoz adjunta de Compromís, Montse Edo, ha manifestado que “el Partido Popular demuestra, con declaraciones como esta, que realmente está a favor: a favor de la guerra sucia y de las faltas de respeto”.

El portavoz local de Compromís per Almassora, Carlos Rubert, lamenta la “difamación gratuita, basada en una información inventada y que en ningún caso ha sido contrastada, con la única intención de desprestigiar a la señora Gómez”. “Este hecho es más grave si cabe por encontrarnos en periodo electoral”, ha asegurado Rubert.