Compromís per Almassora va lliurar este divendres el Guardó d’Or Josep Manuel Guardiola a l’Escola de Música Mestre Agut, creada fa quinze anys i per la qual han passat centenars de jóvens de la nostra ciutat. Com va explicar Montse Edo, portaveu adjunta de Compromís per Almassora, l’Escola va nàixer per l’impuls desinteressat d’una sèrie de persones, amants de la música, i va tindre el suport de Josep Manel Guardiola -aleshores regidor de Cultura.

Amb el Guardó d’Or Josep Manel Guardiola, Compromís per Almassora vol commemorar el 25 d’Abril -Dia de les Llibertats Valencianes- i reconéixer la tasca cultural, cívica, humanitària, etc..d’associacions, entitats o persones. A la vegada, també recordem Josep Manel Guardiola, edil del Bloc i un “homenot” vinculat al valencianisme polític i cultural.

——————-

L’Escola de Música d’Almassora recibirá esta noche el Guardó d’Or Josep Manel Guardiola

Compromís per Almassora celebra esta noche a las 21 horas en la sede social de CaixAlmassora una nueva edición del Guardó d’Or Josep Manuel Guardiola. Como cada año, Compromís, además de conmemorar el 25 d’abril –dia de les Llibertats del País Valencià-, aprovecha esta cita para reconocer la labor cultural, cívica, social, humanitaria y social desarrollada por entidades, asociaciones o personas de la localidad de la Plana Alta. En esta ocasión, desde Compromís se ha decidido poner en valor la impagable labor cultural de l’Escola de Música Mestre Agut Manrique d’Almassora. “Se trata de un reconocimiento más que merecido, puesto que por las aulas de l’Escola de Música, que este año celebra su 15 aniversario, se ha formado a centenares de músicos y se ha desarrollado una actividad formativa, divulgativa y cultural de primera magnitud. L’Escola de Música se ha convertido, sin duda, en un referente a nivel del País Valencià”, ha destacado la portavoz adjunta del colectivo local de Compromís, Montse Edo.

“L’Escola de Música nació hace 15 años gracias al impulso desinteresado de grupos de personas, amantes de la música, que querían ofrecer una formación a nuestros jóvenes y contó con el apoyo desde el primer momento de Josep Manel Guardiola, entonces edil de Cultura en el Ayuntamiento, y fue en su etapa en el Consistorio cuando se fraguó la red de Escoles Populars d’Almassora”. Por eso, añaden desde Compromís, “consideramos más que merecido y oportuno celebrar con este reconocimiento el 15 aniversario de l’Escola de Música”.

Al acto, además de miembros del colectivo local de Compromís, como la alcaldesa, Susanna Nicolau, y el resto de miembros de Compromís en el equipo de Gobierno, han asistido también la actual directora de la Escola de Música, Verónica Ruiz acompañada de anteriores directores de la entidad, entre otros.

Publicat divendres 29 d’abril al diari “El Periòdic”