L’alcaldessa d’Almassora, Susanna Nicolau, i la regidor de Servicis Socials de l’Ajuntament, Diana Belliure, han mantingut hui una reunió de treball amb el el president de l’Associació de Familiars de Persones amb la Malaltia d’Alzheimer i altres Demències de Castelló (AFA-Castellón), Emilio Marmaneu, i la gerent de l’associació, Silvia Ramos, amb l’objectiu de planificar les mesures de millora de l’atenció i de necessitat infraestructura.

“Una dels objectius de l’equip de Govern és posar en marxa, al llarg d’esta legislatura, d’una unitat de respir per a ajudar les famílies afectades per estes malalties, per això, consideràvem necessari reunir-nos amb una de les associacions amb més experiència de gestió en este tipus de centres per a realitzar una avaluació inicial de la situació a Almassora”, ha explicat l’alcaldessa. Per la seua banda, la regidor de Servicis Socials, Diana Belliure, ha explicat que “es tracta d’una primera presa de contacte que es materialitzarà, en un primer moment, amb mesures de conscienciació social i divulgació d’esta malaltia”.

Tant Nicolau com Belliure han subratllat que “pretenem que les trobades de treball i la col•laboració amb esta entitat siga continuada en el temps amb l’objectiu de mertebrar les polítiques necessàries d’atenció a les famílies i pacients d’unes malalties que, per desgràcia tenen una gran incidència en la localitat i van en augment”.

Publicat dimecres 24 de juny al diari digital “Castellón Información”