resultats_electorals_mesesLes eleccions del passat 24 de maig han posat fi a dotze anys de majories absolutes a l’Ajuntament. El proper equip de govern haurà de nàixer del pacte i això significa que l’acord entre diferents formacions serà clau per dirigir els destins de la nostra ciutat durant els propers quatre anys. La negociació i el diàleg marcaran una nova etapa que ha d’estar presidida pel respecte i la concòrdia entre els diversos partits

Dels tres partits que fins ara tenien representació al ple de l’Ajuntament, només Compromís per Almassora ha augmentat en el número de vots. En les eleccions de 2011 vam aconseguir quatre regidors, gràcies a 1.970 sufragis, que representaven el 18,44%. En estos comicis hem tret cinc regidors, 2.680 vots, el 23,39%. Susanna Nicolau, Diana Belliure, Roger Beltran, Amaya Gómez i Xavier Trenco seran els cinc edils de Compromís a l’Ajuntament. Amb 34 vots més, Compromís per Almassora haguera arribat als sis regidors.

Pensem que els veïns han valorat de forma positiva el treball que hem fet els darrers quatre anys, per això han premiat la nostra faena amb un augment de vots. Compromís ha guanyat més de 700 sufragis respecte a les eleccions de 2011. Hem sigut el motor del canvi, hem treballat des de l’oposició perquè els veïns d’Almassora veren que hi havia una alternativa de govern amb propostes adreçades a tota la població, amb iniciatives dirigides a millorar la qualitat de vida dels almassorins, amb propostes que tracten de resoldre els seus problemes.

D’altra banda, també he de destacar l’aparició de dos forces que han aconseguit representació a Ca la Vila. Des de Compromís, a més de donar-los la benvinguda, estem convençuts que tractaran de posar el seu granet d’arena per fer d’Almassora una ciutat més justa, més viva, més oberta.

La imatge és una comparativa dels resultats electorals per meses electorals i districtes.