La candidata de Compromís a l’alcaldia, Susanna Nicolau, lamenta l’estat en general dels centres educatius d’Almassora, “fruit del l’atac del Consell a l’escola pública i de la total falta de previsió de l’Ajuntament”

Regidors i militants de Compromís aniran a la protesta convocada per demà i a les properes mobilitzacions previstes

“Els pares i les mares dels centres educatius d’Almassora patixen les conseqüències de l’atac sistemàtic del Consell del PP a l’educació pública i de la total falta de previsió i de capacitat reivindicativa de l’equip de Govern de la localitat”. Així ho ha manifestat la candidata de Compromís a l’alcaldia d’Almassora i regidora, Susanna Nicolau, qui ha anunciat que “davant d’un cúmul de despropòsits així, i per l’aposta decidida de Compromís per l’educació pública i de qualitat, des de la nostra coalició ens sumarem a les mobilitzacions convocades per l’AMPA del Regina Violant”.

Nicolau ha recordat que “la situació del Regina és inacceptable. Alumnes d’eixe centre acaben la seua etapa formativa i només han conegut barracons des que van començar a estudiar. A això se sumen els augments de ràtios decretats per la Conselleria..¨. “Des de Compromís estem al costat dels pares i les mares d’Almassora que es mobilitzen per l’educació pública i de qualitat, per això fem un crida a militants i simpatitzants de la coalició per tal que participen en la protesta convocada per demà”.

Per la seua banda, el portaveu de Compromís en l’Ajuntament, Xavier Trenco, ha subratllat que “Almassora no sols patix la desídia del Consell cap als seus centres educatius, amb els retards reiterats en projectes pendents com el del Regina, sinó que a més patix una sistemàtica falta de previsió per part de l’Ajuntament, que damunt tracta de tapar les vergonyes del Consell i és incapaç de reivindicar les infraestructures que es mereix Almassora”. A més, segons Trenco, “a això s’uneix la falta total de previsió de l’Ajuntament, que després de lustres de construcció desaforada hauria de disposar de terrenys dotacionals disponibles per a evitar l’imminent col·lapse dels instituts”.