La portaveu adjunta de Compromís a Castelló, Ali Brancal, i el portaveu de BLOC-Compromís Almassora, Xavier Trenco, insisteixen a demanar un simulacre d’accident del Serrallo amb la participació de la població després del simulacre d’accident químic fet  per 37 municipis de Tarragona.

El Defensor del Poble ja ha demanat a la Generalitat documentació per instruir la petició formulada pel BLOC-Compromís d’Almassora per tal de fer simulacres amb la població i informar millor de com actuar en cas d’accident.

SERRALLO
La moció aprovada a Castelló l’any passat proposada per BLOC-  Compromís s’acordava que l’Adjuntament “impulsarà, tot coordinant-se amb les empreses implicades, activitats de difusió dels diferents Plans de Seguretat que afecten a la zona del Grau, tant del Serrallo com del Port. Aquestes activitats hauran d’arribar a escoles, centres sanitaris, associacions veïnals, empreses, institucions i altres entitats del Grau, i s’adaptaran a les característiques diferenciades de cadascun d’aquests col·lectius i agents socials”.